Wednesday, March 24, 2010

Kisah Ulang Tahun


Aite semua,

Today hari Khamis, yesterday hari Rabu. Ada apa dengan Rabu??? Aku di lahirkan pada hari Rabu. LOL mesti cakap "ada aku tanya???" gi mam la ko. Tapi today is so special to me. MKA leka dengan study dari pagi sampai petang dekat library dengan toh puan, che puan, dato' dan sekutu sampai MKA terlupa bahawasanya hari ne adalah hari ulang tahun kelahiran my hero!!!!! kenapa hero kenapa tak heroin????

Sebab he is my Father or i call him Abah... yes he was born on March 23rd 1953. Maka hari ne genaplah usia ayahanda 57 tahun.. yes MKA pun tak percaya. Because he looks young.. still young okay.. Tapi don't worry, it just angka orang kata. Nothing much to do with angka. Yang penting Abah sihat dan energetic. Baru boleh berkerja dengan kuat.

My father is my hero. He makes my life much better from zero to hero. Abah mendidik aku dengan ketegasan. Kalau dulu, I cannot think the wisdom behind it but today I know the lessons he thought me. Bila Abah cakap tak boleh, maka tak boleh la jawabnya. Jangan sesekali nak counter balik nanti tak pasal2 kena 'counter' dengan Abah.. hehehehe...

Bila aku dah besar, aku kutip balik and guna balik apa yang Abah pernah marah aku dulu. Daripada perihal kemas katil sampailah keperibadian diri semua Abah dah didik sejak dulu. He built a strong foundation that no one can take away. Betul tak Syahril???

Abah membuatkan aku rasa protected, filled with love, and always there bila aku perlukan apa saja. I hope Abah akan sentiasa sihat dan kuat semangat untuk bekerja. InsyaAllah suatu hari nanti giliran aku pulak untuk mengambil tempat Abah membantu family. InsyaAllah beberapa bulan lagi Abah akan dapat menantu. Harap2 bertambah happening la family kita.

To Abah, happy birthday, you have a place of honor deep within my heart and May Allah Bless you always. The best father I ever know is you Abah. I love you, we love you. You do a great job in fatherly duties. To kak Nik happy birthday to tou too. Can't wait for that moment.

Regards,

Your grateful kid,

MKA Bin Tajuddin.