Friday, February 11, 2011

KISAH PENAMAT DAN PERMULAAN

Alhamdulillah, 6 hari aku pulang ke rumah menjenguk Mama, Abah dan family. Umpama sekelip mata 6 hari tu berlalu. Kini menghitung pula hari-hari terakhir sebelum menamatkan sebuah perjalanan yang sangat panjang di university.

Tapi nasib sebaik melangkah keluar ke alam dewasa itu masih kabur. masih gelap. tak nampak. Apakah pekerjaan yang Allah nak beri kat aku kelak? Kerjanya dimana? Kerjanya bagaimana? Semuanya ditangan Allah.

Aku hadiahkan sebuah percutian yang mungkin paling bahagia dalam hati untuk aku. Sebuah percutian untuk celebrate penghabisan perjalanan yang panjang ini. Aku berharap ia dapat memberi kegirangan buat aku.

Tengoklah setelah aku pulang dari percutian 5 hari yang tak lah jauh sangat nanti. InsyaAllah gembira banyak.



:D