Thursday, March 31, 2011

KISAH KE-BESAR-AN



tuan-tuan dan puan-puan.

aku berharap agar sesuatu yang besar berlaku. heh. bukan gadis yang besar tau. tp impian yang besar.

Alhamdulillah. hari ni adalah peringkat terakhir. aku telah selangkah di situ. aku tawakal pada Tuhan. paling tinggi. paling banyak.

kalau dimurahkan rezeki. pasti ada. cuma aku harapkan. agar kalian sama-sama berdoa untuk aku.

aku percaya. inilah tanggungjawab sosial. yang bakal ditempuhi. kalau dimakbulkan Tuhan. amin.

untuk kakak aku. aku doakan agar dipermudahkan segalanya. tabah dan tenang selalu. mungkin zuriat itu. bakal menjadi insan hebat.

InsyaAllah. sama-samalah kita doakan dan usahakan. Tuhan menduga manusia. tak kira bangsa, darjat, umur mahupun jantina.

Tanda kasih Dia pada kita. dialah Satu Cinta kita. umat Islam.



:D