Monday, March 21, 2011

KISAH DIA MILIK KU


Engkau hadir. memang tak pernah diduga. betapa gempita nya aku. menerima kehadiran engkau. sungguh bahagia cinta itu. cinta yang telah lama ku tunggu.

sementelah itu, kita bercanda. ke gunung ke tasik. naik kereta. jalan kaki. memang gembira. sungguh banyak.

kita berpegang tangan. berpeluk-pelukkan. aku berdebar. jantung bergendang kuat. engkau sauhkan cinta itu. ke dasar paling dalam. dalam hati. yang sukar diselam.

sungguh abadi cinta yang engkau beri. tiba kala kita berdua. berada di satu tempat. paling sukar dijelas. engkau mendekati aku. dan kita panjat katil itu.

dan kau kucup pipi ku. dan aku pegang tanganmu. jantung kita bersatu. hati kita bedegup dan borkocak. umpama tsunami. namun, petir tiba-tiba menyambar kuat...!!!!!

dan mata aku terbuka luas.

Ohh nooo nooo..!!! biar betik, aku mimpi ke?

memang betul, aku di atas katil. tapi bukan dengan dia. sorang-sorang je. ciss mimpi rupanya!!!

aku harap dia pun mimpi yang sama. walau dia milikku hanya dalam mimpi. tapi dia telah semburkan wangian kebahagiaan paling dalam.

ohh cinta itu. fahamilah aku. engkau amat ku tunggu.



heh :D