Wednesday, January 12, 2011

KISAH TERPAKSA

Kadang kala. Bila aku terdesak. Untuk mendekatinya secara rakus. Membukanya. Oh! sungguh bercahaya walaupun tubuhmu agak gelap. Lalu dipeluk erat. Meraba2 setiap inci tubuhnya.


Tapi kala itulah juga. Dia enggan melayan kehendak aku. Dia hanya berdiam dan membisu. Seolah-olah cramp. Huh! Cobaan...


Terpaksalah aku membuka dibahagian belakang tubuhnya. Untuk menyegarkan kembali. Mungkin dia migrain atau pressure. Mungkin tindakan aku sebelum ini agak sedikit memaksa.


Betul, nescaya apabila dicoba lagi. Hasilnya memamg mengagumkan. Dia hanya turutkan saja. Apa kehendak aku. Rakus atau smooth.


Tapi kejadian merajuk dan menunjuk perasaan seperti di atas. Memang hampir setiap minggu terjadi. Aku manusia, punya perasaan. Penat, give up, horny juga kadang2. Heh.


Setiap kali dia membuat demontrasi. Aku capai dia. Dibahagian mana yang dicapai dulu. Aku tampar sekuat hati. Hayun jauh2. Aku geram. Aku baran. Sebab melambatkan kehendak aku.


Aku: Hishh hang ni menyusahkan. Hang ingat aku kelapaq (orang KL kate kebulur)sangat ka?

Dia: Diam membisu. (Seperti biasa)

Aku: Time2 macam ni nak buat perangai pulak. Tau dak mustahak ni. Bodoooooooooh!!!

Dia: Diam juga. (menerima takdir dimaki hamun oleh aku dengan redha, kesian!)


Setiap kali dia membuat demontrasi. Aku capai dia. Dibahagian mana yang dicapai dulu. Aku tampar sekuat hati. Hayun jauh2. Aku geram. Aku baran. Sebab melambatkan kehendak aku.


Untuk pemahaman kau. Aku memang tak bernafsu langsung. Nak menghadap kau. Tapi kau je yang ada time ni. Kalau lah pilihan lain yang lebih baik terlopong di depan mata koko aku ni. Aku tak akan pandang kau lagi. Aku terpaksa memuaskan kehendak dengan kau.


Itulah hakikat. Nasib yang kau terpaksa akur. Telan kah kepahitan hempedu lembu ini.


Oh! handphone Sony Ericson. (Sorry aku pun tak pasti model apa) Heh.




:)